Kardigan Angie

 Sweter zrobiony na zamówienie - na podstawie zdjęcia.

Mam jednak poważne wątpliwości czy tamten był robiony ręcznie :) Mój - jak najbardziej!

Włóczka: Alpaca połączona z Kid Silkiem (obie Drops), druty nr 4,5. Na taki sweterek w rozmiarze małe M wyszło mi 5 i trochę motka Alpaki i 5 motków moherku.

Sweter robiony w częściach i zszywany. Rękawy klasyczne, z główką. Na przodzie ażurowe motywy "mereżki" i listków - tył cały gładki. Listwa zapięcia i dekoltu zrobiona metoda "double knitt" a na tej listwie dodatkowo szydełkowa falbanka.

Nie będzie opisu mojego wykonania, ale podrzucę schematy wzorów z których sama robiłam :) 

To jest ta "mereżka" - od brzegu, po oczku brzegowym 2 o. prawe a następnie to co pomiędzy strzałkami.

2 o. prawe i listek - poniżej. Z jednej strony ten pomiędzy strzałkami czerwonymi a z drugiej pomiędzy pomarańczowymi.


 Dalej - dżersej prawy.

Przody wykończyłam podwójna listwą - jak na tym filmiku:

https://www.facebook.com/tojazdzid/videos/716320090615862

Zrobiłam najpierw listwę na lewym przodzie, potem na prawym (z dziurkami) a na końcu wokół dekoltu. Na koniec szydełkiem koronkową falbankę. 

Oczka łańcuszka i słupki - pominęłam pikotki w ostatnim rzędzie.

I to tyle! Opisu dokładniejszego u mnie nie będzie :) Nie wiem czy jest gdzieś dostępny, nie szukałam.

Sweter nie jest do końca w moim stylu, chociaż ciekawy.



Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty