Reglanowy Forest Green - wzór

 Sweter z reglanowymi rękawami i dekoltem V (w szpic).

 Zrobiłam go z połączenia dwóch włóczek - to ręcznie farbowana Delia (DyeDyeDone) połączona z Kid Silkiem (Drops) przerabiane razem, druty nr 4.

Dziergany jest od góry, w całości, zaczynając od dekoltu z tyłu i góry rękawów.

Delia w kolorze "Into The Woods", Kid Silk ciemnozielony nr 19. 

Czy nie szkoda takiej szlachetnej włóczki łączyć z czymkolwiek? Może i szkoda, ale 400m w 50g to nie jest grubość dla mnie :) Ani przyjemności bym nie miała w robocie, ani aż tak cieniutkiego swetra nie chciałam. A sweter z takiej cudnej urody włóczki chciałam bardzo!


Super fajnie się robiło (i szybko!), sweter jest milusi w dotyku i leciutki (waży ok. 300g). Oraz ciepły - na wiosenne chłody i letnie wieczory będzie jak znalazł.

Można nosić na gołe ciało - dekolt jest w sam raz, albo na top, czy tiszert. Ale nie oddam nikomu - bo jest mój :-)

Można za to zrobić sobie samemu, bo rozpisałam wzór! - dla dwóch rozmiarów - M (prezentuję na zdjęciu) i L. Wymiary podane na zdjęciu poniżej. 

Cena wzoru - 20 zł.

Dodałam już ofertę do Zrzutkizrzutka.pl/bre82h/award/24vpje

Tam można pobrać plik od razu po wpłacie (po zalogowaniu).

Kto nie chce tak - to można do mnie napisać e-mail (jest w lewej kolumnie bloga) albo wiadomość prywatną na Fb -  ustalimy sposób wpłaty (przelew, Blik, PayPal) a ja prześlę wzór :)

Próbka wzoru: 18 o. = 10 cm

Potrzeba ok. 200 -230 g Delii i 100 - 110g Kid Silka - ale to są ilości "na styk" :) Metrażowo - ok. 860 m włóczki. Ja miałam 300g Delii i zostały mi z tego 2 kłębuszki o wadze łącznej ponad 100g... czyli powinny wystarczyć 2 motki! Ale pewności nie ma ;) A jakby chcieć później dokupić, to jest bardzo duże prawdopodobieństwo że odcień będzie się różnić. Tak to jest z ręcznym farbowaniem. Będzie na jakiś szaliczek do kompletu, bliżej jesieni!

Można zrobić oczywiście z każdej włóczki, z której wyjdzie właściwa próbka :) Plik zawiera opis, schemat wzoru i filmiki z instrukcjami trudniejszych momentów.

 


Delikatny wzorek ażurowy jest tylko z przodu, tył jest gładki. 

A z dzisiejszej sesji zdjęciowej w parku najlepiej wyszły mi różaneczniki! :D


Komentarze

  1. Przepiękny sweterek! I ten kolor - ach! Dekolt wyszedł idealny, i aż trudno uwierzyć, że ten sweterek jest taki lekki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty