Komin żakardowy

 - z alpaki :-)

Wiem, to nie jest sezon na ciepłe kominy - ale teraz akurat mam czas na robótki dla siebie 😀 Poza tym dawno nie robiłam żakardów, a alpaka czekała od stycznia! 
Bo w styczniu, przy okazji pobytu w Anglii, byłam na alpakowej farmie, no i nie mogłam wyjść stamtąd bez chociażby kilku motków włóczki! 😊 Włóczka jest niedostępna w Polsce - nazywa się Alpaca Annie, 100% alpaca, (jest nieco grubsza niż popularna Alpaca Dropsa np.). 
Wyszło mi niecałe 15 dag, druty nr 4.
Dziergany na okrągło. A wzorki do wrobienia wzięłam ze strony Dropsa - tylko tam są na podkolanówkach 🙂


Komin poczeka do jesieni - chociaż pogoda sprzed kilku dni pozwoliła na zdjęcia na balkonie bez specjalnego poświęcenia... 😁 
 
 
Tak to wygląda na lewej stronie :-)

Komentarze

  1. Bardzo piekny, to wielka radość móc być na alpakowej farmie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty