Miętowy wg Dropsa

 Sweterek wg wzoru Dropsa (link do opisu na dole strony) - kolor Kid Silka 'jasna mięta' (45). 

Zrobiłam rozmiar L i wyszło mi na niego 7 motków (=175g) Kid Silk Drops (przerabia się podwójną nitką) - czyli o 1 motek mniej niż zalecono. Druty nr 5 (oraz 4,5 i 4 na ściągacze). 
Reglan przerabiany od góry, w całości na okrągło. Zaczynamy od plisy dekoltu.

Dropsowy opis jest wg mnie czytelny, ja opisała bym podobnie 😉 Reglan jak to reglan, większość robi się podobnie, trzeba tylko uważać na początku bo rękawy przerabia się innym wzorem niż korpus - ale jak już widać kawałek wzoru to jest łatwiej. No i druty z wymienną żyłką bardzo tu ułatwiają sprawę. 


Dokonałam niewielkich zmian w stosunku do oryginału: 

- tutaj nie ma podkroju dekoltu ale ja zrobiłam tył dłuższy o 4 rz. od przodu robiąc rzędy skrócone mniej więcej w połowie reglanu. Po to żeby ten dekolt przesunął się nieco do przodu.
- na rękawy mam o 6 oczek mniej - one i tak są szerokie od góry, 
- przy przerabianiu korpusu na ściągacz dodałam tylko 12 o. (sweter nie ma się bluzować, ma być prosty i stąd te dodane oczka) a nie 48 (?!) jak w opisie - moim zdaniem wyszła by falbanka ze ściągacza przy takiej ilości dodanych oczek. 
Reszta zgodnie z opisem. Wymiary też - tak jak napisano dla rozmiaru L: długość 56 cm, szerokość 58 cm.
 
Sweterek jest na sprzedaż - cena 440 zł
można pisać na maila albo na priv na Fb, 
albo -> na Etsy :-) 

Miała być sesja w plenerze, ale jestem przeziębiona więc póki co tylko w domu 
i na balkonie :-)

A tu jeszcze filmik jak nabierać oczka na rękawy, żeby nie robiły się dziurki pod pachami: 

Oraz obiecany link do oryginalnego opisu: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=11220&cid=5
 

 

Komentarze

  1. Przepiękny, wygląda lepiej niż oryginał 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zajrzałam do ciebie w zamian i też widzę ładne rzeczy! :-) Jak będę potrzebować oryginalnej kartki to się zgłaszam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty