Bluzka szydełkowa Catania

 Letnia bluzka zrobiona szydełkiem z włóczki bawełnianej.

Włóczka - Catania Denim (Schachenmayr) 125m/50g - wyszło mi niecałe 30 dag. Szydełko nr 3.

Bluzka ma krótki kimonowy rękawek, z łezkami na ramionach. Dekolt łódkowy (prosty). Robiłam od góry w jednym kawałku.

Wzór to dwa podwójne słupki przedzielone oczkiem łańcuszka - prosty ale ciekawszy niż zwykłe słupki. Wykończenia - półsłupek i oczko łańcuszka (ominąć o. poprzedniego rzędu.


Tak wygląda na płasko i takie ma wymiary - rozmiar mój 🙂 czyli mniej więcej M (jest luźna).

Można zakupić opis jej wykonania - plik zawiera rozmiar ten co widać, oraz S i L, czyli mniejszy i większy od tego na zdjęciu. Albo rozpiska dla rozmiarów L i XL (osobno dla czytelności opisu). 

Cena wzoru - 18 zł. Tak jak i pozostałe wzory można przez ➡️

  zrzutka.pl/bre82h/award/ejdc96   - pobranie zaraz po wpłacie. 

Można też przez PayPal: paypal.me/tojazdzid - "szydełkowa Catania" + email w wiadomości,
albo można napisać do mnie maila (adres w lewej kolumnie bloga) lub wiadomość prywatną na Fb, a ja podam nr konta albo Blik. 
Przez Etsy - pobranie natychmiastowe😊 
Opis jest w postaci pliku PDF.


Ponieważ kończyłam ją będąc na urlopie, mam zdjęcia w różnych ładnych miejscach :-) Tutaj do lnianego kombinezonu na ramiączkach.


A tu do sukienki z odkrytymi plecami - a czasem można te plecy zakryć! 





Komentarze

Popularne posty