Top Symphony - opis

 Bluzeczka – top z krótkimi kimonowymi rękawkami i dekoltem łódkowym. 

Dziergana jest od góry do dołu, na okrągło, bez zszywania. Igła potrzebna tylko do zakończenia niteczek ;-)

Włóczka - Symphony YarnArt (80% bawełna 20% wiskoza, 50g/125m) - 250g, druty nr 4,5.  

Bluzkę dziergałam w całości, w jednym kawałku, zaczynając od nabrania oczek na łódkowy dekolt.

Przy dekolcie i rękawkach dzianina się roluje - i tak ma być, to jest zamierzony efekt. Natomiast na dole dodałam jeszcze ażurową wstawkę, żeby dół się nie podwijał (najbardziej roluje się jak jest robione dżersejem).


Opis wykonania w rozmiarze M/L oraz S (jest tylko węższy trochę) ze schematami wzorów można kupić 🙂 Cena 17 zł
Najłatwiej za pomocą ➡️ zrzutka.pl/bre82h/award/2k76nt

Można też przez PayPal: paypal.me/tojazdzid - "top symphony" + email w wiadomości. 
Można też napisać do mnie maila (adres w lewej kolumnie bloga) a ja podam nr konta albo Blik. 
Opis jest w postaci pliku PDF.
 
W mojej ocenie top nie jest trudny do zrobienia! Da się też bez problemu zrobić tu dłuższy trochę rękawek oraz większy rozmiar.  
 
To jeszcze kilka słów o włóczce - Symphony YarnArt 80% bawełna 20% wiskoza. Ma postać takiej rurki jak sznurówka, i co kawałek jest odcinek połyskującej wiskozy - to te nieregularne paseczki. To daje ciekawą fakturę. Te odcinki z wiskozy są też nieco cieńsze od reszty bawełnianej.

 



Komentarze

Popularne posty