Sukienunia dla dziewczynki

 To jest robótka z mojego głębokiego archiwum ;-) ale właśnie znalazłam i chcę pokazać bo bloga na którym ją wtedy pokazywałam już nie ma! A dziecięcych ubranek u mnie akurat niezbyt dużo.


Sukieneczka na ok. 1,5 roku z okrągłym karczkiem i ażurowym dołem. Dekolt ma taki sam z przodu i z tyłu więc można ubierać na obie strony :-) Zrobiłam ją z włóczki Elian Nicky VSV (akryl 100%) - cienka, śliska i przyjemna w dotyku włóczka. I ciągle dostępna - sprawdzałam w necie :-) Na taki komplet wyszło mi 20 dag, druty nr 3,25. Takiej samej grubości jest np. Safran Dropsa (bawełna 100%) więc też będzie pasować.

Do kompletu jest czapeczka.


Zrobiłam takie nawet dwie i mam nawet do niej sensowny opis wykonania. Przejrzałam, poprawiłam, dodałam czytelny schemat wzoru i jeśli ktoś chętny to można kupić. Wzór jest tylko na jeden rozmiar - na rzeczone ok. 1,5 roczku.

Wymiary: długość – 38 cm, szerokość (pod paszkami) – 27 cm. 

Cena wzoru (sukienka + czapeczka) - 15 zł. I tak jak poprzednie - można przez ➡️ buycoffee.to/robotkizdzichy - 'cafe latte' za 15 zł, tylko koniecznie w mailu proszę mi napisać hasło - "wzór sukieneczki". 

Można też do mnie napisać na adres: robotkizdzichy[at]vp.pl - podam nr konta, albo Blik albo PayPal - i od razu po wpłacie prześlę wzór w formacie PDF.

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty