Bomberka - opis wykonania

Nie, nie zrobiłam właśnie kolejnej bomberki - zrobiłam natomiast do niej OPIS WYKONANIA 🙂 Jednak, po raz pierwszy u mnie - opis ten będzie płatny, chociaż cena nie jest wygórowana 🙂 opracowanie opisu zajęło mi prawie cały dzień chociaż miałam już gotowe swoje notatki... To nie jest takie hop, siup! (jak się niektórym wydaje).
 
Wzór, jako że pierwszy płatny, jest w cenie promocyjnej - 17 zł można do mnie napisać priv (email w lewej kolumnie bloga, pod zdjęciem) i podam nr konta, albo Blik albo PayPal - i od razu po wpłacie prześlę wzór w formacie PDF.
Można też zrobić to bardziej automatycznie za pomocą ➡️ buycoffee.to/robotkizdzichy - trzeba tylko wybrać "inną kwotę" wsparcia i wpisać tam 17 zł oraz zostawić swojego maila że - jestem chętna na wzór bomberki 🙂

Będą chętni? To jest taki sweter na wiosnę - gdy jest już nieco cieplej, ale coś trzeba by na siebie założyć. 


Sweter robiony jest z grubej wełny, w częściach i zszywany. Rękawy wzorem „bąble” - zawiera link do filmiku video jak zrobić wzór.
Sweter nie ma zapięcia, nie ma podkroju pachy a rękawy zakończone są prosto. Stopień trudności wykonania oceniam jako łatwy/średnio trudny, trzeba jednak posiadać podstawowe umiejętności w robieniu na drutach :-) 


Konieczne jest wykonanie własnej próbki żeby dostosować rozmiar drutów.

Opis tylko w języku polskim.

Projekt w formie pliku PDF zawiera instrukcje dla dwóch rozmiarów swetra M i L (podane w nawiasach) - jeśli jest tylko jedna liczba obowiązuje dla obu rozmiarów.

długość swetra – 60 cm
szerokość – 57 (60) cm
długość rękawa – 45 cm (rękaw wszyty jest na obniżonym ramieniu)

Potrzebne będą druty w rozmiarze 6 i 5,5 (te ostatnie również na dłuższej żyłce, do wykonania plisy wykończeniowej) oraz igła dziewiarska do zszywania.
Włóczka o metrażu 100m/100g w ilości 1 kg (1,1 kg dla większego rozmiaru) 


Komentarze

Popularne posty