Resztkowiec

 Sweter nr 1 Anno Domini 2023 :-)

Okazuje się że w tym roku Nowy Rok wypada wiosną... 😃 Dzięki temu pierwszy skończony sweter mogłam zaprezentować w parku! 

Resztkowiec - zrobiłam go jak nazwa wskazuje z posiadanych resztek - 2 nitki Kid Silka Dropsa + 1 nitka cienkie merino. Różne (przerabiane razem). Robiłam na drutach nr 6, od góry, na okrągło. Sweter waży 410g - ale ile czego wyszło to nie mam bladego pojęcia. Jest ciepły i miły w dotyku - nie gryzie, odpowiadam od razu. Mnie nie gryzie - za odczucia innych nie odpowiadam... 😉 

Dekolt wykończony podwójną stójką, a potem reglan. I ten dekolt i stójka podoba mi się najbardziej - takie właśnie miało być :-) Co do reszty - to potrenuję jeszcze tworzenie melanży. Bo wyobrażałam go sobie inaczej ;-)



Teraz już wiem, że żeby wyszły bardziej płynne melanże (a takie było założenie) to nitek przerabianych razem musi być więcej - i myślę że jeszcze się przymierzę do podobnego swetra, bo dziwnym trafem nie zauważyłam żeby mi coś ubyło w pudłach z włóczką... Cud!! 😃

A tu na zdjęciu lewe strona z milionem niteczek do pochowania!...



Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty