I znowu czapki!

-  bo po pierwsze czapek nigdy za wiele! A po drugie - ja lubię robić czapki 🙂 Najpierw dwie żakardowe - świąteczne takie 😊

W zimowe gwiazdki - włóczka - Air Drops, kupiłam kiedyś motek bo mi się kolor spodobał i chciałam go zobaczyć na żywo (mgła) - mniej niż 1 motek potrzeba na taką czapkę, druty nr 5 i 4,5 na ściągacz.

I pompon, bo mi tu pasował.



Druga, też jak najbardziej świąteczna jest w renifery :-) 

Z czerwonymi nosami! 

Wzór pochodzi z Dropsa - tam jest sweter z takimi reniferkami, model sprzed kilku lat. Włóczka różna, co tam znalazłam w pudłach z resztkami. Czerwone noski dorobiłam na koniec, jak już czapka była gotowa - szydełkiem.


I na koniec grubas dziergany palcami - bez użycia drutów bo włóczka jest bardzo gruba. Już takie robiłam - Big czapa (jest opis), albo TU. Wełna 100% Wool Factory (Rosarios4)

A tu filmik jak powstała: film

Wszystkie te czapki oraz inne akcesoria można kupić w moim sklepiku - na Etsy 🎁 

jest też promocja na kilka modeli (tych zeszłorocznych - nie zestarzały się 😉 Zapraszam! 



Komentarze

  1. Na każdy gust, subtelna błękitna, figlarna z reniferami i awangardowa grubachna. Podziwiam Twoje artystyczne wyczucie przy komponowaniu wzorów i odpowiedniej włóczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty