Z kaszmiru

 Luksusowy komplet - czapka i komin z Cashmere Light (Lang Yarns) w kolorze brudnego różu.

Włóczka jest puszysta, cudownie miękka i lekka jak chmurka! (88% kaszmir!) 😊 Na taki komplet wyszło mi 5 motków x25g (2 na czapkę i 3 na komin). Druty nr 7 (komin) i 6 (czapka).
 Komin jest długi na 40 cm i ma ok. 61 cm w obwodzie. Robiłam na okrągło, na drutach z żyłką. Na początku i na końcu ok. 4 cm dżersejem a dalej już francuz. Przy tak szlachetnej włóczce nie ma co kombinować z wzorami.

Czapka też na okrągło - oczka nabrałam metodą włoską, dalej pas francuzem, 4 okrążenia dżersejem i na koniec wzór półpatentowy. Pompon miałam w domu (sztuczne futerko) i kolorem dopasował się idealnie do odcienia włóczki!

Bardzo przyjemnie się robiło - komplet zrobiłam na zamówienie, ale jakby ktoś chciał sobie (albo komuś bliskiemu) zrobić ekskluzywny prezent - to chętnie zrobię drugi 😁 Jednak proszę mieć na uwadze że to kaszmir - tanio nie będzie! :-)

Komentarze

Popularne posty