Kardigan z wieloma wzorami

wg wzoru z Dropsa (link do opisu na końcu) tylko z innym dekoltem. Inna też włóczka niż oryginał - Soft Tweed w połączeniu z Kid Silkiem. Wyszło mi mniej niż sugerowana ilość - ale też miałam sporo mniej oczek na drucie - to jest rozmiar L, a ilości oczek pasowały mi bardziej do S... Ale ja przerabiam luźno i nie lubię dzianiny zbitej. Tak że wszelkie opisy wykonania traktuję bardzo swobodnie 😉 Raczej jako inspirację a nie wyznacznik. 

10 motków Soft Tweed w kolorze 04 i 6 motków Kid Silka , kolor 42. A druty nr 4,5 i 4 (ściągacze).

Jest w tym swetrze parę fajnych wzorów i detali - no i jest całkiem ciepły! 🙂

Można sobie poćwiczyć różne strukturalne wzory :)
Jak zrobić wzór "plaster miodu" pokazałam na 
-> tym filmiku - nie używam do niego druta pomocniczego bo tak jest wg mnie łatwiej, do warkoczy zresztą też nie :-)

Ramiona zakończone są I-cordem, i potem dopiero zszyte - sama byłam ciekawa jak to wyjdzie. Wyszło bardzo ciekawie 🙂 

Ramiona są lekko skośne, wymodelowane rzędami skróconymi. Nie ma podkroju pachy, rękawy zakończone prosto.

A tu już moja inwencja, bo w oryginale brzegi są inne  - ładny, pogrubiony brzeg plisy robionej wzorem francuskim. Pierwsze oczko przekładamy bez przerobienia, i robimy narzut. Ostatnie - przerabiamy na prawo razem z narzutem wkłuwając drut od lewej do prawej, czyli najpierw mamy oczko a potem narzut.

Guziczki drewniane tez wpasowały się idealnie! 

Opis z Dropsa: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=10969&cid=5



 
Jeśli udało mi się Cię zainspirować, albo namówić do powrotu do dziergania, jeśli skorzystałaś/eś z moich filmików czy opisów - będzie mi miło jeśli docenisz moją pracę symboliczną wpłatą 💵 😉
Z góry dziękuję!  KLIK ➡️ buycoffee.to/robotkizdzichy

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa ta różnorodność wzorów, efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię pogrubiony brzeg. REWELACJA! ♥️ Już innego robić nie będę 👍
    Czy jest gdzieś link do dużych dziurek? Na 2-3 oczka? 🤔
    Pozdro ☘️ od sąsiadki z Batorego 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie większe trochę dziurki robię swoim sposobem, nie mam żadnego linku. Może kiedyś nakręcę filmik 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty