W różu

 Komu z różem po drodze? :-)  Dwie całkiem inne wersje różowego - na czapce i opasce.

Czapka z Alpaki (Drops) w kolorze fuksja/magenta - zaczęłam już jakiś czas temu, a wczoraj wyciągnęłam żeby skończyć - bo mi te druty były potrzebne   Zostało mi trochę alpaki z poprzedniego projektu - co będzie leżeć? Zrobiłam czapkę. Równo 2 motki, druty nr 4 - podwójna nitka.




 

 

 

Opaskę zrobiłam z Andes Drops w kolorze brudnego różu - druty nr 6, ok. pół motka - nie wiem dokładnie bo miałam resztkę.


Taki zapleciony motyw wymyśliłam bo mi się "twisty" znudziły, a opaski lubię i noszę. Plecionka jest tylko w jednym miejscu opaski - na środku. 

 

Wcześniej powstała jeszcze zielona, z wełny 100% (Snowstorm, Hobbii) . Jednak chyba żadna z nich to nie jest mój kolor - zatem dalej szukam! :-)

A te dwie (i czapka też) są na sprzedaż - o tu: https://www.etsy.com/pl/shop/zdzid



Komentarze

Popularne posty