Komplet dziecięcy

 Tak mniej więcej na 2 latka - sweterek i czapeczka.


Włóczka - Merino Extra Fine Dropsa, razem ok. 20 dag, druty nr 4 i 3,5.

Sweterek robiłam w całości - od dołu przodu, potem dodałam oczka na rękawy, następnie odjęłam oczka rękawów i na koniec tył. Po drodze oczywiście trzeba zrobić dekolt :-) Na koniec dorobiłam ściągacze rękawów i plisę wykończeniową dekoltu - i zszyłam boki swetra i spody rękawów.

Opis wykonania wg Dropsa jest trochę inny - https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3966&cid=5

Motyw warkoczy jest tylko z przodu, więc trzeba pamiętać że z tyłu sweterka, który jest gładki nabrać mniej oczek (warkoczowe wzory mocno ściągają).

Na ramieniu jest zapięcie na 3 guziczki - przyszyłam truskawki 🍓 - trochę ożywiają szarość sweterka.


Czapeczkę robiłam na okrągło, na drutach z żyłką, stosując metodę "magic loop". Na koniec do dwóch z trzech powstałych "zębów" dorobiłam troczki do wiązania - sznureczek I-cord z 4 oczek.

No i 2 malutkie pomponiki na czubku - są naprawdę malusie, mają tak ze 2,5 cm średnicy :-) 

Tu opis wykonania czapeczki: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9180&cid=5



Komentarze

  1. Śliczny komplet, truskawkowe guziczki dodają mu uroku. A wykonanie staranniejsze niż w pierwowzorze. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty