Badger & Bloom sweater

 Z żakardowym karczkiem, na okrągło.

Nie jest to może model na letnie upały ;-) ale fajnie było wrócić do żakardów. Lubię żakardy!

Model nazywa się BADGER AND BLOOM jest autorstwa Anne Ventzel i można do niego kupić opis wykonania (link będzie na końcu). Ja dostałam wzór razem z zamówieniem i włóczką. 

Włóczka to Snefnug CaMaRose - w kolorach jasny beż (5 motków) i czarny (3 motki). Druty u mnie - 5,5, 5 i 4,5.
Robi się go od góry do dołu, na okrągło i w całości. I chociaż daleka jestem od twierdzenia że to jest najlepszy sposób na wykonywanie swetrów to w przypadku takich modeli jest to metoda wygodna. 

Po zrobieniu już chyba kilkunastu swetrów tego typu oswoiłam ją na tyle, że robi mi się całkiem przyjemnie :-)

Podpowiedź dotycząca dekoltu:
W swetrach z okrągłym karczkiem zawsze staram się robić podkrój dekoltu, chociaż nie zawsze tak jest w oryginalnych wzorach, ale z doświadczenia wiem że bez podkroju źle się nosi. Mnie przynajmniej denerwuje jak mi z przodu podjeżdża do góry ciągle... Niestety czasem podkrój dekoltu zaburza wzór. Tutaj robi się wyższy tył (rzędami skróconymi) poniżej wzoru żakardowego, czyli tuż przed tym jak rozdzielamy robótkę na korpus i rękawy. 
I też działa! 😊 
Tutaj oryginalny
opis wykonania - KLIK (jest po angielsku i niemiecku z popularnych języków). 
Oryginalną włóczkę można dostać w Polsce już, a z podobnych mogę zasugerować Air Dropsa - tylko jest nieco cieńsza więc może trzeba będzie coś poprzeliczać.

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty