Z dziurkowanym karczkiem

Sweter z okrągłym, dziurkowanym karczkiem - oraz kolorowym cieniowaniem na dole.

Włóczka Air Drops (niebieska góra swetra) + kolorowe reszki alpaki, merino oraz Kid Silka. Druty nr 5.

Sweter robiony od góry, w całości, na okrągło. Zainspirował mnie ten fajny karczek z dziurkami ze strony Dropsa (TU opis), ale dodałam wielokolorowy dół. Włóczka mięciutka, miła w dotyku i niegryząca :-)

Rękawy maja długość 3/4, zrobiłam rozmiar S - jak widać na mnie też pasuje a na pewno nie jestem Ska, raczej M ;-) Na mniejszym rozmiarze za to będzie fajnie luźny, więc raczej rekomenduję na szczupłą panią - bo sweter jest do sprzedania - KLIK.

 





Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty