Czarny z kokardą

 Sweter z czarnego moheru, z okrągłym karczkiem i pęknięciem na plecach.

I to pęknięcie jak widać, związane jest białą kokardą.

Włóczka - Silk Mohair (Sadnes Garn - moher, wełna i jedwab) - podwójna nitka, druty nr 5. Wyszło mi ok. 6 motków x 50g na sweter w rozmiarze XXL.

Robiło mi się go fatalnie niestety... bo czarne, włochate i duże ;-) Mam nadzieję że będzie pasował przynajmniej!

Robiłam w całości, od góry. Plisa wykończeniowa dekoltu jest podwójna i w środek wciągnęłam rypsową wstążkę która trzyma dekolt. Krój jest ciekawy, może kiedyś powtórzę model w innym kolorze :-)

Manekin jest sporo za chudy - ale taki tylko posiadam :) Do tego czarny kolor nie ułatwia zrobienia zdjęć.


Komentarze

  1. Piekny ,klasyczny sweterek , pomysl z kokarda , rewelacja , mozna zmienoiac kolory wstazek

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny krój i pomysł z kokardą :-)))
    Szkoda że się fatalnie dziergało :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty