Fall Waves wg Dropsa

 Sweter wg wzoru z Dropsa i z włóczki Dropsa - Wish w kolorze ecru.

Sweter robi się go w sposób trochę nietypowy, bo od góry - ale w częściach. TU Opis.

Kilka uwag ogólnych do gotowych opisów wykonania: to jest rozmiar "małe S". Po zrobieniu swojej próbki (to konieczne!) wzięłam druty o rozmiar mniejsze, czyli nr 7 i jeszcze nabrałam mniej o 4 o. żeby wyszło mi węziej na szerokość o 2 cm. Za to zrobiłam sweter trochę dłuższy ale krótsze rękawy. Przy robieniu główki rękawa nie trzymałam się już opisu, tylko zakończyłam 5 o. na środku (rękaw robi się na okrągło) a potem po 2 o. z każdej strony w co drugim rzędzie, aż na drutach zostało 14 - te jednorazowo. 

Opis wykonania swetra to nie jest wyrocznia od której nie ma odstępstw 🙂 Zawsze trzeba wiedzieć jaki chcemy żeby wyszedł, porównać wymiary do swoich i mierzyć też robótkę w trakcie - to mniej prucia, w razie czego 😉 

I jeszcze - Drops we wszystkich swetrach które nie mają być zbluzowane dodaje oczka w ściągaczu - raz tylko tak zrobiłam i potem musiałam go wypruwać i poprawiać...  Po zrobieniu może i jest ładnie prosto ale w użytkowaniu robi się z takiego ściągacza falbanka! Teraz już nie popełniam tego błędu ;-) Ściągacz ma tyle samo oczek co reszta korpusu.

 



I jeszcze czapka - zwykła, ciepła, ściągaczowa - z poprzedniej kamizelki zostało trochę włóczki :-)

Sama włóczka jest gruba i mięciutka, taka kocykowa - ale niestety obłazi trochę. Nie wiem jak długo to się będzie utrzymywać, może po praniu przestanie ;-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty