Niebieski - Denim Blue

Prosty sweter dżersejem, z Air Dropsa.

Włóczka jest bardzo wydajna , wyszło ok. 7 motków (35 dag) na sweter rozmiar męski L. 

Druty nr 4,5 i 4 (ściągacze).

Sweter robiłam od góry zaczynając od razu od podwójnej plisy dekoltu - oczka nabrałam metodą tymczasową (provisional), przerobiłam ściągaczem ok. 8 cm, złożyłam plisę na pół i przerobiłam po 1 o. z początku plisy i bieżące z drutu jako 2 o. razem na prawo. Tym sposobem nie trzeba potem podszywać plisy, ładnie wygląda i jest rozciągliwa.

Dalej na okrągło, od góry do dołu dodając oczka na reglan. 

Oswajam metodę "top down" - już mnie tak nie męczy dzierganie na okrągło, chociaż dłuży się bardziej (więcej oczek na drucie na raz - wolniej przybywa).

 

To jest sweter męski - na mnie trochę za duży, chociaż fason oczywiście uniwersalny. I zawsze można stanąć do zdjęcia tak żeby wyglądało że dobry... ;-)


Komentarze

  1. Piękny sweter, kolor bardzo uniwersalny. Ja już nie potrafię inaczej dziergać, niż od góry. Nie pamiętam, kiedy robiłam sweter w kawałkach. Nie znoszę zszywania dzianin, może dlatego robię bezszwowo na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, fajny :)
    Tę podwójną plisę muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, kolor i fason. Ja też już tylko od góry,na okrągło. Bo zszywać nie lubię. A z opisu na podwójną plise skorzystam.😊😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty