I kolejne czapki żakardowe :-)

Jestem w czapkowym "ciągu"... ;-)

Bardzo mi się podoba wymyślanie coraz to innych wzorów - a niektóre chodziły za mną już dawno!

Dwie od góry zrobiłam z przepięknego Malabrigo Rios, którego motek miałam zachomikowany od dawna "na coś ładnego". Doczekał się :-)


Zielona w czerwone serca ma
odwijany ściągaczowy brzeg. Ciemno czerwona na wzorkach to też Malabrigo. Druty nr 4, a razem na taką czapkę potrzeba ok. 70g włóczki.

Tego ciemno zielonego koloru nie da się sfotografować tak żeby odcień wyszedł prawdziwie, a jest naprawdę przepiękny!

Druga czapka z Malabrigo, w beżowe drzewka jest krótsza, nie wywijana i na  nią nabrałam oczka metodą włoską, tak żeby ten brzeg był jakby podwójny. 

Znałam tą metodę, ale troszkę inaczej bo z pomocniczą nitką, którą się potem usuwało. Ten sposób jest łatwiejszy wg mnie i chyba tak robiony brzeg jest bardziej stabilny. 

Tu filmik instruktażowy - https://www.garnstudio.com/video.php?id=1672&lang=pl


 
Trzecia - w kocie łapy. Z tą miałam najwięcej roboty bo utrudniłam sobie wymyślając cieniowane tło... 😄 Ale wyszła!

Alpaca i Kid Silk Dropsa - początkowo w 3 a potem w 2 nitki, mieszając kolory od brązu do beżu, w różnych kombinacjach. Ta jest z pewnością niepowtarzalna, bo drugiej takiej samej nie uda mi się zrobić! 
 
Miara kociej łapki jak widać - zdjęta :-) 

 Zielona w drzewka jest moja, ale czapki w serduszka i kocie łapki są do wzięcia -> sklepik na Etsy


 

Komentarze

  1. Ale świetne ! Masz wyobraźnię :) Taką w kocie łapki koniecznie muszę zrobić w prezencie dla pewnej kociary, nie pogniewasz się za odgapienie ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty