Tęcza z czernią

 W nowy rok wchodzę z tęczą lekko przytłumioną czernią :-)

Komin i czapka z połączonych nitek Ambiance YarnArt w kolorach tęczy i czarnej Brushed Alpaki Dropsa - całość wyszła ciepła i mięciutka! Na całość ok. półtorej motka Ambiance i trochę ponad 2 motki Brushed Alpaki (miałam pozaczynane motki). Druty nr 5,5 (komin) i 5 (czapka).

 

Komin zrobiłam ściągaczem 3p./2l. - trochę się więc różni na lewej stronie ale obie ładne :-)

Czapka ma na dole ściągacz (2/2) cały czarny - tu do alpaki dołączyłam czarne merino. Dalej już z tęczową Ambiance: 1 okr. same prawe, drugie okr. - 2p., 2 l. - wychodzi taki ściągacz nieściągający ;)

Cały komplet do kupienia w sklepiku - na Etsy (albo na priv) :-)

Jest też promocja -20% na niektóre produkty więc zapraszam (do poniedziałku jeszcze trwa).

Komentarze

  1. Piekny zestaw ;-) z ciekoawości ile oczek nabierałaś? Nie robię nigdy próbek i ostatnio robię czapki/kominy albo za duże albo za małe i rozdaje ;-) Może tym razem wbije się z rozmiarem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu nie mogę zrozumieć dlaczego nie robisz próbek, skoro jak sama piszesz "na oko" nie wychodzi?... Mogę napisać - na czapkę nabrałam 75 o. ale nic ci to nie da, bo to odnosi się do mojego sposobu przerabiania 🙂 Polecam jednak się przekonać do próbek!

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty