Czapki żakardowe trzy

 

Przeglądając Pinterest albo Instagram zapisuję sobie różne wzory albo inspiracje - i te czapki powyżej są tego efektem :-) Przy okazji staram się spożytkować resztki włóczek pozostałych po poprzednich robótkach - niestety jakoś nie bardzo ubywa... ;-)

Ta w czerwone i różowe serduszka powstała z myślą o nadchodzących Walentynkach :)

Włóczka Cotton-Merino Katia, oraz czerwona merino z wielbłądem (to z bardzo starych zapasów, Grinasco) druty nr 4,5.

No i tu miałam dylemat czy robić do niej pompon czy nie, oraz w którym kolorze - po szerokich konsultacjach na Fb, zdecydowałam się na czerwony - ale nie jest na razie przyszyty na stałe bo bez pompona czapka wygląda równie ładnie :-) Zdecyduje kupujący! :-)

Czapka z wzorem kotów - to wiadomo, ja jestem kociara i wszystko co z kotem jest fajne!

Nepal Drops - czarny i ecru, druty 4,5.

Ta ma odwijany dolny brzeg i nie ma pompona bo do tej mi nie pasował :-)


I ostatnia - z żakardowymi rombami i zygzakami. Z pomponem!

Nepal Drops, druty 4,5.

 

Wszystkie trzy, oraz jeszcze inne których nie zdążyłam tu pokazać, są do kupienia w moim sklepiku na Etsy - zapraszam! 😁

Komentarze

  1. Czapki są po prostu Wow, cudenka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapki super 😍 tez jestem kociara. Znalazlam na instagramie dziergajaca kociare z Moskwy @katika_handmade. Ma ciekawy pomysl na wykorzystanie resztek. Warto zajrzec.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO, pozwolisz, że skopiuję czapkę w koty? Jestem kociarą chyba od poprzedniego życia, do tego patologiczną czapkarą (?) więc zrobię sobie taką techniką double knitting, bo tym sposobem będę miała dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic przeciwko 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czapki. Podziwiam żakardowe wzory w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty