Rękawiczki i czapka ecru

 Rękawiczki nie są moją ulubiona robótką ale w tym sezonie zrobiłam już trzecie :-) Tym razem w komplecie z czapką z Limy Dropsa w kolorze ecru.

Na taki komplet potrzeba 3 motki (150g) włóczki, druty nr 3,5 (rękawiczki) i 4 (czapka po ściągaczu).

Wzór na czapce i rękawiczkach to "widłakowy" albo paproć wg innej nomenklatury  - na czapce powtórzony 6x a na rękawiczkach tylko raz na grzbiecie dłoni. 

Od razu napiszę, bo wiem że będą pytania - na czapkę nabrałam 92o. na ściągacz, a potem dobrałam jeszcze 22o. = 114 o. w części warkoczowej. Motyw widłakowy przedzieliłam: 1o. lewe, 1o. patentowe, 1 o. lewe.


Tu jeszcze się pochwalę jak ładnie wyszła mi góra czapki :-) Staram się zakańczać oczka na górę czapki tak żeby dostosować się do wzoru - tutaj po 12o. - czyli po 2 w każdym motywie, w co drugim okrążeniu. I taki kwiatuszek wychodzi :-)


----------------------------------------------------------------

Czapka tak się spodobała że powstała już kolejna na zamówienie - w pięknym karmelowym kolorze (merino z Kid Silkiem) :-)


Komentarze

  1. Ładnie się prezentuje ten splot zarówno na czapce jak i rękawiczkach. Wydaje mi się, że nie spotkałam się z nim wcześniej... chyba, że ktoś coś sknocił w gotowym wyrobie i nie było się czym zachwycać, to możliwe, że nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty