Kamizelka z golfem

- czarna, z dłuższym tyłem i rozcięciami po bokach.

Nie wiem dlaczego ja jeszcze nie mam takiej kamizelki, bo fajna... a ta jest oczywiście nie dla mnie tylko na zamówienie :) Czyli jak to zwykle bywa z tym szewcem?...

Włóczka Nepal Drops - 45 dag, druty nr 4,5. 


Wzór półpatentowy na lewej stronie, bo przy tym wzorze prawa i lewa strona wygląda trochę inaczej - czyli oczka patentowe (prawe wbijane o rząd niżej) robiłam na lewej stronie, a na prawej zwykły ściągacz. 

Kamizelka ma bardzo prosty krój bo to dwa prostokąty tylko z podkrojem dekoltu. Nie ma podkroju pachy. Na golf (dosyć luźny) nabrałam oczka z podkroju dekoltu i zrobiłam go zwykłym ściągaczem.


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty