Czapki w pastelowych kolorach

 Trzy czapeczki z włóczek Dropsa w pastelowych kolorach - beżowa, niebieska i róż. Każda inna, tak jak lubię :-)

Wszystkie zrobione z połączonych nitek - 2 lub trzech:

beżowa - cienkie merino + 2 nitki Kid Silka Drops

niebieska - Baby Merino + Brushed Alpaca Silk Dropsa

różowa - Sky + 2 nitki Kid Silka Drops (w różnych odcieniach)

Druty nr 4,5 albo 5 (różowa), każda waży ok. 50g. Są mięciutkie i lekko puchate. Powinny być ciepłe! :)

Beżową zrobiłam wzorem patentowym, tym samym co TA czapka - tylko w jednym kolorze.

Niebieska: po ściągaczu 2/2 jedno okrążenie przerobiłam wszystkie oczka na prawo, a drugie ściągaczem 2/2.

Różowa: na dole ściągacz 1/1 a następnie co czwarte oczko (prawe) przełożone bez przerabiania, nitka z przodu roboty - tak 2 okrążenia, potem 2 okrążenia ściągaczem i kolejne 2 okrążenia z przekładaniem oczka tylko przekładamy o.prawe pomiędzy - tak żeby tworzyła się taki koszykowa przeplatanka.

Podoba mi się - wzór nowy dla mnie, podpatrzony w internecie :-)


Czapeczki zrobiłam na zamówienie, więc nie są na sprzedaż - ale można takie zamówić :-)

To po tej małej przerwie - wracam do dziergania swetrów!


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty