Komplet mocno żakardowy

 Były dwa łatwe kominy - pora na coś trudniejszego ;-)


Kolorowy, z żakardowym wzorem - wzór może nie jest trudny ale jest go dużo i w kilku kolorach, więc trochę trzeba uważać przy dzierganiu :-)

Włóczka Lama - 50% wełna, 50% wełna lamy - niestety nie dostępna w Polsce (duńska). Wyszło ok. 150g, druty nr 4.

Znalazłam w necie sweter robiony takim wzorem w różnych wersjach kolorystycznych. Nazywa się Spot Sweater. Na sweter się nie zdecyduję - ale komin to jednak znacznie mniej roboty. Wykorzystałam przy okazji świetną wełnę którą miałam w domu. 

Wzór do wrabiania jest o tyle łatwy że nie trzeba go sobie nawet rysować, cała zabawa jest w dobieraniu kolorów.

Jeszcze nie wiem czy go sobie zostawię, czy poleci do sklepiku... na pewno to jest jedyny egzemplarz bo nie mam więcej włóczki :-)

A jakby ktoś chciał jak taki komin wygląda na lewej stronie - to tak:

Update: 27.09.2021

Do kompletu zrobiłam jeszcze czapkę :-) 

Ponieważ kolorowych włóczek zostały mi już same malutkie resztki, jako bazę wzięłam czarną Florę Dropsa (podwójną nitką) - grubość wyszła taka sama a i skład podobny bo w końcu lama jest spokrewniona blisko z alpaką :-)

I cały komplet jest do kupienia w moim sklepiku - zapraszam!


Komentarze

  1. Piekny i po prawej i po lewej , u mnie tak nie wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa w dobieranie kolorów udała się świetnie! Fajna wełenka!
    Od samego patrzenia na ten komin robi się ciepło i miło w szyjkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, takie bogate i pracochłonne wzory na swetrach i nie tylko dziergałam jak byłam nastolatką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności. Dawno nie dziobałam żakardów, ale ten komin skradł moje serce, o czapeczce nie wspomnę. Swietny sposób n a wykorzystanie resztek.Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty