Od góry - w romby

Sweter robiony od góry, na okrągło, z rękawami typu saddle shoulders. 

Zrobiłam go wzorując się na projekcie z Dropsa: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9781&cid=5 - ale trzymałam się tylko wymiarów, bo mam inną włóczkę. Chciałam zobaczyć jak wychodzi tym sposobem. Ciemnozielona na górze to Arboris (wełna z lnem), beżowa - Lima Dropsa. Razem wyszło ok. 45 dag, druty nr 4. Włóczka z posiadanych zapasów - myślałam że będę musiała dokupić Limy, ale nie, wystarczyło.

Na początku miałam wrażenie że jest za szeroki w ramionach... ale chyba nie, to jest po prostu inny krój niż klasyczny z wszywanymi rękawami.

 
Żeby nie było nudno, 😊 a tak naprawdę to dlatego że nie miałam jednego koloru w wystarczającej ilości, na środku wszedł żakard w zanikające romby. Wzór z Pinterest - o TU.
Ten jeden żółty romb to było prawdziwe wyzwanie - bo trzeba było robić trzema nitkami równocześnie i do tego na okrągło - ale taki efekt właśnie chciałam uzyskać! :-)



Komentarze

  1. Super wyglądają te zanikające romby, a te żółte są wisienką na torcie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny sweter i cudne kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty