Kominy dwa

 Pogoda za oknem sugeruje że zbliża się jesień... zatem pora na ocieplacze! Na początek dwa kominy.

Pierwszy zrobiłam jeszcze chyba poprzedniej zimy, ale jakoś nie zdążyłam zrobić zdjęć. Włóczka - Superlana Maxi Long Batik (Alize). To są duże motki 250-gramowe i wyszło mi na niego niecałe 200g, druty nr 10.

Komin zrobiłam w poprzek francuzem i potem zszyłam początek z końcem. Najfajniejszy jest tu efekt cieniowania - taka włóczka :)

Drugi zrobiłam z Angora Real40 Plus - też Alize, podwójną nitką, druty nr 8, wyszło niecałe 20 dag.

Włóczkę kupiłam kiedyś na sweter ale okazało się że nie pasuje mi do koncepcji ;-) Miałam odesłać, ale doszłam do wniosku, że czarna kiedyś się przyda. A komin zrobiłam do kompletu do czapki - ten sam wzór. To jest taki "półściągacz" - czyli jedno okrążenie 2p./2l. i jedno okrążenie same prawe. Bo komin zrobiłam na okrągło. I można nosić na dwie strony :-)

Oba kominy, jak i czapka są do kupienia ➤ na Etsy - bo zaczęłam już zmieniać towar na jesienny :-) 

Zapraszam!




Komentarze

Popularne posty