Top antracytowy

 Dawno temu zrobiłam tym wzorem top, niestety był biały i od czegoś mi zafarbował. Lubiłam go więc teraz powstał drugi. 


Włóczka Jeans (Yarn Art) -  bawełna z akrylem, wydajna, wyszło 3 motki czyli 150g, druty nr 3,5. Top jest zrobiony dżersejem od dołu a na górze ażurowy. 

Zrobiłam też ozdobny dół - nabrałam oczka krzyżowo z użyciem podwójnej nitki, następnie w drugim rzędzie - dziurki: 2 o. razem na prawo i narzut. 

Dekolt (łódka, ale z niewielkim podkrojem) i pachy wykończyłam i-cordem.


 Poniżej schemat ażurowego wzoru:

Z tyłu wzór jest na całej szerokości, zaczyna się 2 cm poniżej podkroju pachy, a z przodu od środka najpierw jeden motyw wzory a następnie co 6 rz. dodawałam po bokach kolejne motywy.





I jestem gotowa na lato! :-)



 

 

W moim sklepiku dzisiaj ostatni dzień promocji na niektóre letnie ciuszki - https://www.etsy.com/pl/shop/zdzid

Od połowy przyszłego tygodnia sklepik będzie zawieszony na 3 tygodnie ponieważ wybywam na urlop, więc tym bardziej Zapraszam! 😊



Komentarze

Popularne posty