Arboris - kardigan z kapturem.

Bez zapięcia, z kapturem i kieszeniami w szwach - kardigan dla mężczyzny, co nie ma tu specjalnego znaczenia bo jak widać na mnie też pasuje! :-)

Włóczka Arboris (Sesia) 80% wełna 20% len - kolor 3773 (kupiona w Fastrydze, tam na zdjęciu wygląda jak szary - to zdecydowanie nie jest szary! szaro-zielony - ale też ładny). Druty nr 4,5

Całość zrobiona dżersejem + wykończenia ściągaczem pojedynczym. Bez podkroju pachy, rękawy lekko górą zaokrąglone za pomocą rzędów skróconych. Plisa wykończeniowa przodów robiona razem z korpusem.

Na kaptur nabrałam oczka z podkroju dekoltu - na początku dodałam jeszcze z tyłu 4x po 2o. Dalej prosto i na koniec na środku z tyłu odjęłam 10x po 2o. Złożyłam na pół i zszyłam szwem dziewiarskim.

Kaptur ma 34 cm wysokości i ok. 33 cm szerokości - po złożeniu na pół.



 

Na dole są małe rozcięcia a w szwach wpuszczane kieszenie. Brzeg przodu w miejscu kieszeni wykończyłam i-cordem. Worek kieszeni zrobiłam osobno i przyszyłam go na koniec do szwu bocznego tyłu i od lewej strony do przodu.


Komentarze

  1. Piękny i starannie wykonany. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem. świetny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny! Muszę pokazać moim chłopakom, może się dadzą namówić na taki. Dzięki za dokładny opis detali!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały! Niezmiennie zachwycam się wszystkim i tempem wykonania. A ten kardigan jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty