Żakardowy - Bingo

 Sweter z wełny merino Bingo Lana Grossa - cały w żakardowe wzory.

No nie ukrywam że dał mi w kość! Baardzo pracochłonny sweter :-) Wyszło mi na niego równo 13 motków Bingo (65 dag) w kolorach perłowy biały i ciemny brąz. Jest na panią rozmiaru S - ja noszę solidne M - więc ostatecznie ma być luźniejszy. Druty nr 5 i 4,5.

Korpus robiłam od dołu, na okrągło do pachy. Potem oczywiście rozdzieliłam żeby się dało wszyć rękawy. Ramiona lekko na skos (rzędy skrócone), podkrój pach tylko lekko zaznaczony.

Rękawy robiłam prosto i zszyłam - nie mają główki tylko też lekko zaokrągloną górę.

Sweter robiony jest na wzór gotowego swetra, wzorki rysowałam sobie z zdjęcia ;-) I jest to wzór wymagający dużej uwagi!


Był też stresik - wystarczy włóczki czy zabraknie parę metrów?... 😳 A nie da się dokupić bo już nie ma tego koloru 😟 

Na koniec zostało mi tyle białej włóczki co na zdjęciu... może metr! Do szycia musiałam już wziąć inną włóczkę. Uff!... Teraz muszę coś łatwiejszego zacząć :-)



Komentarze

  1. Cudo! Jak zwykle 🥰
    U mnie najczęściej w drugą stronę - ok.metra braknie. I trzeba kombinować z cieńszymi drutami 😉
    Pozdrawiam serdecznie i zawsze z ciekawością śledzę nowe projekty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Wart włożonego wysiłku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty