Komin i czapa z włóczki Country

 Miałam ochotę zrobić coś na mega grubych drutach - kupiłam więc włóczkę Country Alize :-)

Włóczka jest mięciutka, ma postać rurki/dzierganego sznureczka. Akryl z poliamidem i wełną.

Taki komin powstał z 3 motków (30 dag) na drutach nr 20. Nabrałam 15 o. i przerabiałam dżersejem aż mi się skończy włóczka - zszyłam początek z końcem (szwem dziewiarskim, na otwartych oczkach) i już! Grubas gotowy :-)

Lubię takie grubasy dziergać - zajęło mi to jakieś 2 godziny. Więcej czasu przeznaczyłam na zrobienie ładnych zdjęć... 

I napiszę coś czego się sama nie spodziewałam powiedzieć - na prostych "drewniakach" dziergało mi się lepiej i łatwiej niż na 20 z żyłką!


I jeszcze czapka - bo chciałam zobaczyć jak wychodzi cieniowana czarno-biała. Na czapkę wystarczy 1 motek.

I komin i czapa (zielona z pomponem też) jest do kupienia w moim sklepiku - zapraszam! Jest też parę rzeczy mocno przecenionych :-)

Komentarze

Popularne posty