Czapka antracytowa


Czapka z warkoczowym wzorem z grubej włóczki Silenzio (Shachenmayr) - alpaka z akrylem.
To jest ta sama włóczka z której robiłam ten komin - i to już reszta moich zapasów :) Komina już zresztą nie mam, bo się sprzedał.

No i mam problem z wyborem koloru pompona, bo mam dwa i oba mi pasują...
Jasno szary czy jasno różowy? 😉
W zasadzie to skłaniam się do różowego, ale chyba nie będę przyszywać na razie na stałe żeby móc jeszcze zmienić.

Tym bardziej że mam pomysł na komin do kompletu - z włóczki pasującej do pompona, taki brudny róż.
Tylko na komin musiałabym dokupić jeden motek włóczki - tak właśnie się kończy postanowienie o wyrabianiu resztek... :-))
Czapa jest na sprzedaż zaraz leci -> do sklepiku, a jak by ktoś chciał sobie taką zrobić samodzielnie - TO TU jest opis wykonania.

Komentarze

Popularne posty