Beżowy wg Dropsa

 Sweter reglanowy wg wzoru Dropsa - i z włóczek Drops: połączone nitki Sky i Kid-Silk w kolorze jasny beż.


Wzór nazywa się Rise Up i jest do niego opis wykonania. Ja, rzecz jasna trochę zmodyfikowałam wzór ;-) U mnie przód i tył są gładkie, bez ażuru i trochę dłuższy reglan zrobiłam.  Przerabiałam na drutach nr 5 (przerabiam luźno) wg rozmiaru S.
A poza tym to chyba reszta zgodnie z oryginałem. Dzierga się od góry do dołu, w całości. Dalej nie polubiłam tej metody... ale miały być dziurki przy reglanie więc nie miałam wyjścia :-)


Na bokach sweter ma rozcięcia wykończone francuzem.



Połączenie tych dwóch włóczek bardzo udane, dzianina jest lekka ale ciepła i puszysta. A dodatkowo Sky ma niejednolite farbowanie co daje bardzo ciekawy efekt.

Komentarze

  1. A ja w drugą stronę, kiedyś robiłam od dołu i zszywałam, teraz tylko od góry.
    Nabieram oczka na tymczasową nitkę, lecę w dół, jak już trochę widać co i jak to kończę w górę dekold. Kuszą mnie wrabianki (koty itp.) i tu już chyba poręczniej będzie od dołu, bo wrabiać do góry nogami będzie trudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek, tak się składa że mam sky na stanie, muszę tylko dokupić kidsilk i działać.Dzieki za inspirację 😋

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter wyszedl piekny- prosty i milutki.

    Ja tez nie znosze zszywac, robie tylko "na okraglo". Chociaz czasem takie zszywane swetry zdecydowanie lepiej sie ukladaja na sylwetce.
    Czesto robie od polowy swetra, najpierw w gore-gdy mam jakies wrabiane azury, wzory w karczku. Potem sciagam z tymczasowej nitki i lece w dol.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny sweterek. Zaczynam dopiero przygodę z drutami,ale mam nadzieję,że kiedyś uda mi się coś takiego stworzyć. Będę się tu zakradła 🤗

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty