Gruby sweter

Gruby sweter z włóczki Alpine Angora Melange (Yarn Art). Włóczka nie jest jakoś szczególnie szlachetna (20% wełny, 80% akrylu) ale ma fajne kolory! :-)

Wyszło mi prawie 5 motków x150g czyli ok. 70 dag, druty nr 8.

Sweter jest luźny, dłuższy trochę z tyłu i z rozcięciami na bokach. Ramiona lekko skośne (rzędy skrócone), bez podkroju pach. Rękawy zakończone prosto.

Wzór stanowią kwadraty z prawych i lewych oczek.
Luźniejszy golf wykończyłam podwijaną plisą, w którą wciągnęłam sznureczek zrobiony I-cordem (z 3 oczek).

Sweter jest bardzo ciepły i dzisiaj było mi w nim nawet za ciepło w parku ;-)


Komentarze

  1. Sweterek niezwykłej urody. Wygląda Pani zjawiskowo 😍😍😍Pozdrówka z Chorzowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie oglądam i podziwiam wyroby schodzące z Pani drutów i szydełka czerpiąc inspirację. Pozdrawiam z Siemianowic Śl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty