Komin i czapa z alpaki i jedwabiu.

Jestem włóczkowym chomikiem - jak chyba większość dziewiarek. Zbieram wszystkie resztki włóczki pozostałe ze swetrów z zamiarem ich wykorzystania "do czegoś". I przerabiam potem na czapki i inne drobne rzeczy - niestety małych i większych kłębuszków różnej maści i tak przybywa...

Zrobiłam np. taki komin trójkolorowy z Brushed Alpaki Silk Dropsa - podwójna nitka. Druty nr 6.

oraz czapkę - alpaka z jedwabiem (nie pamiętam nazwy ale coś Lana Grossy - kupiłam za dużo na chustę) połączona z Kid Silkiem Dropsa. Druty nr 5.

Wyszedł fajny srebrny kolor bo Kid Silk jest o ton ciemniejszy od alpaki.
Do tego czarny pompon ze sztucznego futerka.

A ponieważ z Kid Silka robiłam w zeszłym roku dużo - jeszcze trochę resztek do wykorzystania mam...

 Obie rzeczy są na sprzedaż :-) w sklepiku - o tu KLIK!

Komentarze

  1. Super pomysł na wykorzystanie resztek.Fajnie dobrane kolory.Czy moglabys napisać jaki ścieg wykorzystałaś na przejściach kolorów w kominie ,bo super to wygłąda.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lewej stronie - 1 o. prawe, 1 o. przełożone bez przerabiania, nitka z tyłu robótki * powtarzamy. Na prawej stronie o. prawe.
      Jeżeli robimy w okrążeniach to - 1o. lewe, 1 o. przełożone bez przerabiania, nitka z przodu robótki. Kolejne okrążenie - oczka prawe.

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo.Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty