Urodziny, urodziny!.. :-)


Kilka dni temu obchodziłam urodziny i na imprezie znalazły się też - jakżeby inaczej - akcenty robótkowe 😀
Po pierwsze dostałam taki piękny tort w sweterku!
Przyjaciółka prowadzi cukiernię (w Zakopanem - Cocktail Bar Gabi) i takie cuda m.in. wykonują.
Po drugie - jeden z prezentów również w temacie, a mianowicie komplet drutów Knit Pro z wymiennymi żyłkami, w pięknym muzycznym pudełku:

To druty metalowe z serii Zink - miałam już wcześniej piątki i dziesiątki, ale z żyłką na stałe. Dla mnie są idealne - nie mają zbyt ostrych końcówek co dla mnie jest zaletą, na ostrych źle mi się robi. Nie są też zbyt śliskie więc oczka nie uciekają - ale z kolei szybsze niż np. drewniane. Jedne jak widać już są w użyciu :-)
W komplecie poza drutami w rozmiarach od 3,5 do 8 są: 4 żyłki o różnej długości, końcówki zabezpieczające żyłkę, 2 łączniki żyłek więc można sobie zrobić naprawdę długi zestaw,  agrafki dziewiarskie i igły do szycie włóczki, a wszystko to w kosmetyczce z motywem nut. No i jest naprawdę piękny! Sama bym sobie takiego pewnie nie kupiła więc tym bardziej się cieszę :-)

Jeśli zbliża się wam jakaś okazja prezentowa to można dyskretnie podrzucić pomysł... ;-)

Ja z kolei dla moich gości (i dla siebie też) zrobiłam czapki, ponieważ impreza urodzinowa odbywała się w górach - w schronisku.

Komentarze

  1. Najlepsze życzenia urodzinowe 🎂 prezent wyśmienity, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat !
    Tort odjechany, a prezenty dla gości świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spelnienia zycze! Tort .... mhmmmmmmmm :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co najlepsze! Cudny tort, pieknie prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny tort, tam gdzieś niedaleko jest sklep gdzie takie odjazdowe swetry ręcznie robione są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego!
    W tym niekończących się kilometrów włóczki☺
    Super urodziny miałaś☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty