Komin z miasteczkiem

Taki schemat znalazłam w internecie - i postanowiłam spróbować :-) I tak oto powstał komin z miasteczkiem! Niezbyt obszerny bo 62 cm w obwodzie i 38 cm wysokości, ale miałam tylko 1 motek (100g) miodowej włóczki. Do tego 50 g grafitowej na wzór miasteczka :-)
Nie jest najłatwiejszy - trzeba uważać żeby się nie pomylić ale nie aż tak trudny jak się wydaje. Pomyliłam się raz, myślę że nikt nie znajdzie w którym miejscu nie ma zgodności ze schematem... 😀 poza tym że u mnie miasteczko jest niższe, bo mi się komin skończył wcześniej niż schemat ;-)
Robiłam na okrągło, na drutach z żyłką (nr 5), Dużo łatwiej się robi taki wzór gdy cały czas widać co się robi, a nie raz na prawej raz na lewej.

Niestety wzór jest widoczny tylko na płasko - po założeniu komina nie ma już efektu...

Ale jakby ktoś chciał - to komin jest na sprzedaż :-)

Komentarze

Popularne posty