Kid Silk 'Ąbre'


Sweterek "malowany" czterema kolorami moherku ;-)
Włóczka - KidSilk Dropsa, przerabiana podwójnie - razem to będzie ok. 6 motków czyli 150g. Druty nr 5.

Pomieszałam ze sobą kolejno 4 kolory - od czarnego przez brąz, beż do szarości. Najwięcej potrzeba czarnego - bo 3,5 motka (x25g), ciemny brąz - 1 motek, beżowy - niecały motek i szary - ok. 1/2 motka.
Całość dżersejem prawym +ściągacze 1p./1l.
Rękawy reglanowe, dosyć szeroki dekolt.

Robiło mi się świetnie i tak byłam ciekawa jak wyjdzie że nie mogłam przestać aż skończyłam ;-)
 Tył jest nieco dłuższy niż przód i po bokach są krótkie rozporki (na długość ściągacza).
Poza plakietką z moim logo przyszyłam małą zawieszkę z kłębuszkiem i drutami - kupiłam sobie takie ostatnio w Fastrydze! Śliczne :-)



Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty