La Mare zakapturzony

Wersja druga dropsowego swetra La Mare - pierwszy opisałam TU.
Ten jest tylko minimalnie dłuższy (o ok. 3 cm) i zamiast szalowego kołnierza ma kaptur. Tak jak poprzednio sweter w całości zrobiłam z Brushed Alpaca Silk (czyli z alpaki z jedwabiem) - w dwie nitki, ecru + kolory jak oryginale dropsowym (tu opis wykonania oryginału). Włóczki wyszło mi ok. 8 motków kolorowych i 7 motków ecru. Druty nr 7.

Kaptur dorobiłam do podkroju dekoltu tyłu i przodów. Ma ok. 35 cm wysokości i 34 cm szerokości (złożony na pół).
Jak zrobić kaptur pisałam już kiedyś na blogu więc można zerknąć ;-) -> np. TU.



Sweter robiłam będąc na wakacjach - i przejechał ze mną ponad 5500 km przez różne kraje ;-) Taki podróżnik!

A tu jeszcze w całości - to jest wersja bez kaptura, ale poza kapturem oba swetry są identyczne. Za to zdjęcie zrobione w ładniejszych okolicznościach przyrody i bez konieczności manipulowania z tłem ;-)

Komentarze

  1. Bardzo fajny sweter. Podoba mi się również nowa szata strony. Jest wygodniej wszystko przeglądać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się nowy wygląd bloga? To super :) Czasami trzeba coś zmienić ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty