Malabrigo Rios poszukiwana!


Miał być sweterek z pięknej włóczki - Malabrigo Rios, i już by był gotowy ale niestety zabrakło mi włóczki!

Zabrakło niewiele bo na końcówkę rękawa (tak z 8 cm reglanu) i wykończenie dekoltu. Problem jest tego rodzaju że w pasmanterii w której była kupowana nie ma już tego koloru...
Nie ja kupowałam włóczkę i sweter nie jest dla mnie - ale to ja nie mogę skończyć swetra. Tak więc jakby ktoś wiedział gdzie można dostać włóczkę Malabrigo Rios w kolorze 'cereza' 033 to bardzo będę wdzięczna za namiar! Może być pasmanteria internetowa albo stacjonarna w Krakowie ewentualnie w Katowicach albo we Wrocławiu. W Warszawie też jest do ogarnięcia :)
Chyba że komuś została resztka (ok. 40g) takiego koloru? Odkupię!

A włóczka jest przecudnej urody :-)


Komentarze

Popularne posty