Promocje i wyprzedaże

Połowa zimy za nami - wzięłam się za porządki ;-) Może ktoś ma ochotę na wyprzedaż w moim sklepiku? Przeceniłam część zimowych akcesoriów, zapraszam! Można kupić przez sklep na DaWandzie a można też do mnie napisać maila: zdzid[at]gazeta.pl
https://pl.dawanda.com/shop/zdzid

Zrobiłam też szybki przegląd zapasów włóczek i mam kilka zestawów do sprzedania, część już poszła do ludzi ale zostały jeszcze takie:

1. Puna Drops 100% alpaka - 5 motków 50g, (z dwóch robiłam próbki więc początki są sprute, ale już w zasadzie nie widać bo sie wyprostowało). Cena za całość 40 zł (+koszt ew. przesyłki)

SPRZEDANE!

4. Alpina  Inter Fox (już chyba nie produkowana) 20%wełny 80%akryl, 147m/100g, druty nr 5 - 2 całe motki po 100g. Cena za całość 12 zł (+koszt przesyłki)
 8. Melody Drops alpaka z wełną - razem ok. 75g (półtorej motka). Cena 12 zł za całość.

SPRZEDANE!

11. Merino Sport Mondial - 100% merino, kolor ecru 14 motków po 50 g (czyli 70 dag). Wystarczy na spory sweter - dla mnie okazała się za cienka (120m/50g). Cena za całość 150 zł (w sklepie 15 zł za motek) +koszt ew. przesyłki.

SPRZEDANE!

Komentarze

  1. Witam, byłabym chętna na zestaw nr 11 i nr 1. Mój e-mail to enja21@o2.pl, byłabym zobowiązana za określenie kosztów wysyłki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty