Książkowo dzisiaj :-)

książkowo - ale jak najbardziej w temacie, bo książki robótkowe! Dostałam z Wydawnictwa RM takie oto trzy pozycje szydełkowe - ja jestem zbieraczem różnego rodzaju wydawnictw robótkowych więc bardzo mnie to cieszy:

"220 splotów szydełkowych" - nawet jak ktoś szydełkuje biegle to dobrze jest mieć taki spis na podorędziu, żeby sobie przypomnieć.

Na początku jest wprowadzenie ze szkółką podstawowych slotów - rysunek i znak graficzny używany w schematach. Bardzo pomocne bo nazewnictwo bywa różne, czasem mylące, a rysunek pozwoli nam się zorientować o czym mowa.

Wzory podzielone są na kategorie, z opisem i schematem - co kto woli.

Jest też rozdział z wzorami irlandzkimi i na szydełko tunezyjskie.

Pozycja kolejna: "126 motywów szydełkowych" - znajdziemy tam ażurowe kwiatki i kwadraty, ale także motywy geometryczne, obrazki i różne kształty.

Na końcu opisane są metody pracy i sposoby łączenia ze sobą poszczególnych motywów.

Mnie np. zachwyciła trójkolorowa spirala i zaraz postanowiłam spróbować! :) Wyszło!





Albo takie malutkie kwiatuszki - piękne prawda?

I na koniec: "Szydełko. Narzuty, serwety, szale".
Znajdziemy tam pledy i szale w różnych stylach, kocyki dziecięce i ażurowe bieżniki.
Mnie spodobał się szczególnie koc Tartan - na zdjęciu obok. Może w końcu się zmobilizuję i zabiorę za taką większą robótkę ;-)

Albo kocyk dziecięcy do zabawy, z obrazkiem.
Na pierwszy rzut oka wzory nie wydają się trudne - jedynie pracochłonne.
Tak więc polecam wszystkie trzy książki - ale i pozostałe z oferty wydawnictwa (dla drutomaniaczek też coś się tam znajdzie), nie są drogie -> http://www.rm.com.pl/pol_m_Robotki-254.html

A na moim blogu niebawem konkurs w którym można będzie wygrać te trzy pozycje omówione powyżej - bądźcie czujni! 😁📖📘

Komentarze

  1. A która z książek najbardziej Pani spodobała się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście ostatnia - bo pledy i narzuty to jest dla mnie coś nowego, czego nie robiłam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nad zakupem tej książki zastanawiałam się.

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty