2018


Kochani życzę wszystkim jak najlepszego roku 2018! oby nam się spełniły nasze marzenia :-)


 Nie świętowałam wczoraj jakoś specjalnie, bo tak naprawdę to był dobry rok i nie mam powodów żeby świętować jego zakończenie ;-) minął tak szybko...
Pokusiłam się natomiast o małe podsumowanie robótkowych dokonań. 
Tak więc w 2017r. zrobiłam:
19 czapek
24 swetry
17 kominów i szalików
4 tuniki
2 poncha
3 pary mitenek
4 opalacze/bikini

Nie jest to może rok rekordowy, bo zdażało mi się zrobić więcej - ale czasem mam ochotę poczytać po prostu książkę albo gdzieś wyjechać 😁 Co też w minionym roku czyniłam!
Pozdrawiam serdecznie - bądźmy po prostu szczęśliwi!!
 

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie co najmniej tak dobry jak poprzedni😃. Bądź szczęśliwa każdego dnia!😃
    Podsumowanie imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Świetnych udziergów, wielu przeczytanych książek, ciekawych wyjazdów. Też myślę że najważniejsze to być szczęśliwym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty