Mały sweterek do sukienki.


Krótki sweterek do wizytowej sukienki - Kid Silk z Alpacą.

Inspiracją był słynny sweterek ślubny księżnej Kate - miałam już kilka zamówień na taki sweterek ale zawsze ostatecznie panny młode rezygnowały. Zrobiłam więc dla siebie - tylko nie biały a perłowo szary.

Przerabiałam razem dwie nitki (obie Drops): Kid Silk nr 9 i Alpaca nr 8105. Druty nr 4,5. Alpaki wyszły 3 motki a Kid Silka 2 i troszkę.

Sweterek jest zrobiony dżersejem, rękawy 3/4, dekolt w szpic. W sumie nic wyszukanego,  sama prostota, liczy się materiał - lekko puszysty i mięciutki.




Komentarze

  1. Prosty a przez to bardzo elegancki. Fajna alternatywa dla żakietu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała rzecz a jak cieszy. Uroczy elegancki sweterek. Wyglądasz cudnie. Czy robiłaś go w częściach i z szukałeś. Bardzo fajnie wyglądaja te akceptowane oczka na rękawach jak przy regionie. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autokorekta rządzi! ;-)
      Robiłam w częściach, od dołu i zszywałam. Rękawy z główką - oczka na formowanie główki zamykane zaraz za oczkiem brzegowym.

      Usuń
    2. No tak.Dziękuje za informacje.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Oczywiście chodziło mi o reglan nie region. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie piękne!😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest prosty ale sliczny i naprawde pieknie Ci w nim. W prostocie sila! Czy moglabys zrobic rozpiske jak sie go dzierga. Ostatnio opuscila mnie wena i na nic nie mam ochoty, sil czy pomyslu.
    Bardzo pasowalby taki prosty sukienkowy kardiganik do mojej garderoby. Serdecznie pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie bardzo mam na to czas - może kiedyś ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty