Mitenki turkusowe.


Leżał mi od  dłuższego czasu jeden samotny motek Merino (Inter Fox) w pięknym kolorze ciemno turkusowym - a może morskim? 😊 - więc zrobiłam z niego mitenki, co się będzie marnować!

Średnio długie (22 cm) i z warkoczową plecionką na grzbiecie dłoni.


Są na sprzedaż - O TU.
To tak w ramach przerywnika, bo cały czas dziergam kolejny sweterek z Cashmerino Aran.

Mam też nowy pomysł na bluzę szydełkową z Catani Denim - wpadła mi wczoraj w oko piękna bluza z Annie's Spring Breeze Crochet Pattern Collection 2017 -> o taka i od razu się w niej zakochałam! Na fb zrobiłam specjalne wydarzenie w który opisuję krok po kroku wykonanie bluzy - począwszy od wyboru włóczki, poprzez wykonanie próbki na swój wymiar itd. zapraszam do obserwowania: https://www.facebook.com/events/420613514938039/

Komentarze

Popularne posty