Cashmerino Aran - sweter 1.



Śpieszę właśnie poinformować że skończyłam pierwszy z serii sweterek warkoczowy z pięknej włóczki Cashmerino Aran (Debbie Bliss) 😀

Włóczka cudnej urody i szlachetna - wełna merino, kaszmir - trochę akrylu. Na sweter z motywem warkoczy wyszło mi ok. 55 dag w kolorze navy, druty ne 4,5.

Rękawy klasyczne, z główką. mały okrągły dekolt wykończony plisą. Tył swetra taki sam jak przód (nie licząc dekoltu ;-)

Jakby ktoś był zainteresowany schematem warkocza na środku, to -TUTAJ.



A tu ode mnie trochę wiosny :-)

Idę dziergać następne!

Komentarze

  1. Za takie klasyczne sweterki bardzo Panią lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny, widać w nim dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękny i perfekcyjny :)
    A może podzieliłaby się Pani sposobem, w jaki wyrabia Pani podkrój pachy oraz główkę rękawa w swoich swrerkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że nie mam jednego schematu - wszystko zależy od rozmiaru swetra, grubości włóczki, wzoru, fasonu swetra itd. :-) Napisałam kiedyś taką ściągę - może trochę rozjaśni: https://www.facebook.com/notes/rob%C3%B3tki-zdzichy/jak-zrobic-g%C5%82%C3%B3wk%C4%99-r%C4%99kawa/105246619596943

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty