Wiosenne inspiracje

Wprawdzie jeszcze jest luty - a więc środek zimy, i kończę jeszcze duży ciepły kardigan z Big Merino, ale już zaczynam się rozglądać za wiosennymi wzorami ;-) Bo ja tak jakoś sezonowo dziergam, zgodnie z porami roku 😀
Efektem przeglądania internetów są np. takie modele które dla wygody zebrałam na Pintereście:
https://pl.pinterest.com/zdzid/inspiracje-na-wiosn%C4%99/
Te z Dropsa mają opisy wykonania - dla zainteresowanych, bo ja to raczej tylko wzór ze zdjęcia, opisów nie chce mi się czytać ;-) Z pewnością nie zrobię wszystkich ale coś z tego powstanie - już nawet poczyniłam zakupy włóczkowe "przy okazji" zamawiania włóczki na zamówione przez klientkę bolerko 😛

Dzisiaj przyszła!! Mam Soprane (Cheval Blanc) w dwóch kolorach na sweter "Pół na pół" od Migdał, i mam tasiemkową Lacet (Lammy) na długą suknię/tunikę Brigitte Dress.
Zobaczymy co wyjdzie z planów bo niewykluczone że w tak zwanym międzyczasie wymyślę coś innego ;-) Bo np. fajny jest też ten długi biało-niebieski z kapturem od Dropsa - może nie koniecznie z Melody bo ona strasznie kłaczy (mam tunikę) ale np. jakiegoś moherku dodając dołem efekt gradientu... Zatem - byle do wiosny!

Komentarze

Popularne posty