Silk różowy.


To jest powtórka modelu który już kiedyś robiłam, tylko w innym kolorze i który nazwałam Silk, bo włóczka jest z dodatkiem jedwabiu. Są oczywiście lekkie zmiany - poza kolorem inny trochę motyw warkoczy na przodach.

Tak samo jak w poprzednim wykonany z połączenia dwóch włóczek z dodatkiem jedwabiu: Baby Alpaca Silk kolor 3125 i Kid Silk kolor 03 (obie Drops).
Wyszło 5 motków Baby Alpaki i 4 motki Kid Silka przerabiane łącznie na drutach 4,5 i 4.


Sweter jest z tyłu i na rękawach gładki ale ma kaptur. Jak zrobić kaptur opisałam przy poprzednim modelu -> TU.
Warkocze tym razem są z 10o. każdy, przedzielone 2 o. lewymi, po 2 na każdym przodzie. Skręt naprzemienny (raz jeden raz drugi) co 16 rz.




Guziczki z gałązkami kwitnącej wiśni dopasowałam dzięki pomocy pań z mojej ulubionej pasmanterii w Bytomiu ;-)
No i to jest model sweterka zapowiadający wiosnę w zasadzie - leciutki jak piórko, miękki, w kolorze cukrowej waty...
Byle do wiosny! :-))





Komentarze

  1. Jest przepiekny,zreszta ja wszystkie Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wiosenny :) Zwiewny i lekki, z szarym kompozycja idealna. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty