Poncho z frędzlami.


Poncho z prostokątów, wykończone frędzlami i golfem.

Włóczka Relax (wełna z akrylem) - czarna, troszkę ponad 70 dag. Druty nr 6.

Wzór - warkocze na zmianę z paskiem ażurku. Konstrukcja takiego poncha jest bardzo prosta, bo robi się 2 prostokąty ( u mnie to było 55 x 75 cm) i przyszywa krótszy bok jednego do dłuższego boku drugiego.

Przy dekolcie nabrałam oczka na stójkę/golf który dodatkowo wykończony jest sznureczkiem z pomponami. Na dole poncha dowiązałam frędzle - z frędzlami jest zawsze najwięcej roboty... ;-)






Wzór poncha nie jest mojego autorstwa, bo dostałam do "odrobienia" zdjęcie gotowego, ulubionego, ze sklepu :)






Podobno przeznaczone jest na wiosnę - ale moim zdaniem da się nosić już teraz, tylko na cienką kurtkę np. :-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty